dimarts, 11 de març del 2014

Moments de inspiració

Hi ha dies que no tinc ganes de cosir, però sí de dibuixar. Des de ben petita m'ha agradat dibuixar. Així que, per què no combinar les dues coses que més m'agraden?
Pels dies com avui, agafo l'ordinador i em poso a buscar imatges relacionades amb la història de l'art, la meva formació acadèmica, i les que més m'inspiren són les que escullo per dibuixar. Agafo la meva llibreta.. i som-hi! M'agrada pensar en quin projecte utilitzaré aquell disseny i en moltes ocasions ho apunto per aquells moments que no sé que fer.

Hay días que no tengo ganas de coser, pero sí de dibujar. Desde muy pequeñita me ha gustado dibujar. Así que, por que no combinar las dos cosas que más me gustan?
Para los días como hoy, cojo el ordenador y me pongo a buscar imágenes relacionadas con la historia del arte, mi profesión académica, y las que más me inspiran son las que escojo para dibujar. Cojo la libreta... y a dibujar! Me gusta pensar en qué proyecto utilizaré ese diseño y en muchas ocasiones lo anoto al lado de esos dibujos para esos momentos que no sé qué hacer.


Tinc una llibreta on vaig enganxant imatges de revistes que em criden l'atenció i que en algun moment o altre em poden servir.


Tengo una libreta donde voy enganchando imágenes de revistas que me llamen la atención y que en algún momento u otro me puedan servir











 A partir d'un estampat japonès...

A partir de un estampado japonés...


Aquest quedaria preciós per a un bordat en un vestit blanc

Este quedaría precioso para un bordado en un vestido blanco







I aquí un altre estampat japonés

Y aquí otro estampado japonés


Quan la inspiració ve no la podem deixar marxar!! :)

Cuando la inspiración viene no la podemos dejar ir!! :)


PD: He obert una pàgina on aniré penjant fotografies que m'agradin i l'he anomenat Inspiració. Espero que us agradi!
PD: He abierto una página donde iré colgando fotografías que me gusten y la he nombrado Inspiració. Espero que os gusté!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada