dilluns, 24 de març del 2014

Creus, creus, creus i més creus

Avui us parlaré del punt de creu!
Alguna coseta us he ensenyat ja... però avui li dedicaré una entrada. I us preguntareu el per què. Doncs té una resposta molt senzilla: és de les primeres coses que vaig aprendre a fer quan era petita.

Quan era petita i em passava hores i hores a casa dels meus avis, veia els migdies a la meva tieta cosir punt de creu, i com qualsevol nena petita, la volia imitar. Volia fer punt de creu!! i em va costar dies convéncer de que també en volia aprendre! I allí estava la bona de la meva àvia. Em va comprar roba i, juntament amb la meva tieta, em van ensenyar a fer els meus primers punts. I així vaig anar creixent, heretant els fils de la meva mare (la meva mare de joveneta també va fer punt de creu...), el material de la meva tieta i vaig anar complicant els projectes, fins arribar al impossible!


Hoy os hablaré de punto de cruz!
Alguna cosa os he enseñado ya... pero hoy le dedicaré una entrada. Y os preguntaréis el por que. Pues tiene una respuesta muy sencilla: es de las primeras cosas que aprendí a hacer cuando era pequeña.

Cuando era pequeña y me pasaba horas y horas a casa de mis abuelos, veía los mediodías a mi tía cosiendo punto de cruz y como cualquier niña pequeña, la quería imitar. Quería hacer punto de cruz!! Y me costó días convencer de que también quería aprender! Y allí estaba la buena de mi abuela. Me compró ropa y, juntamente con mi tía, me enseñaron a hacer mis primeros puntos. Y así fuí creciendo, heredando los hilos de mi madre (mi madre, de joven, también hizo punto de cruz), el material de mi tía, y fui complicando los proyectos, hasta llegar a lo imposible.


I aquest és el meu projecte impossible! una obra de l'artista francès Alphonse Mucha. Un empatx de creus i de colors que semblen iguals... però que no són iguals.

Y este es mi proyecto imposible! una obra del artista francés Alphonse Mucha. Un empacho de cruces y de colores que parecen iguales... pero que no son iguales.





Espero que us hagi agradat! :)

Espero que os haya gustado! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada