dijous, 13 de febrer del 2014

A l'hivern... ben abrigadets!

Doncs aixó... a l'hivern s'ha d'anar ben abrigat! I aquí és on entren en jocs les bufandes! Em passo la temporada d'hivern teixint bufandes! Una per casa, l'altra per la sogra, l'altra per la neboda, l'altra per l'amiga de la meva germana, l'altra per la tieta i la meva cosina... I les que més han triumfat aquest any, han estat els colls teixits en punt d'arròs.

Lo dicho... En invierno tenemos que ir bien abrigados! Y aquí es donde entran en juego las bufandas! Me paso la temporada de invierno tejiendo bufandas! Una para casa, la otra para la suegra, la otra para la sobrina, la otra para la amiga de mi hermana, la otra para mi tía y mi prima... Y las que más han triunfado este año, han estado los cuellos tejidos en punto de arroz.

La veritat és que tinc molt poques fotografies de les bufandes que he fet! Sempre m'emociono quan les acabo i les vull donar de seguida! I quan hi penso... m'he oblidat de fer-li una fotografia!! :( 

La verdad es que tengo muy pocas fotografías de las bufandas que he hecho! Siempre me emociono cuando las acabo y las quiero entregar en seguida! Y cuando lo pienso... me he olvidado de hacer-le la fotografía!! :(

Aquí us deixo les fotografies, un mini-recull de les bufandes que he fet:

Y aquí os dejo las fotografías, un mini-puñado de las bufandas que he hecho:









 A aquesta bufanda, per la meva cosina, li vaig afegir una floreta de ganxet per donar-li un toc més alegre!














Espero que us hagi agradat! Fins la propera!

Espero que os haya gustado! Hasta la próxima!

1 comentari:

  1. uau!!!! T'han quedat precioses!!! Mare meva, quina producció!!!
    Has estat ben entretinguda, eh??
    Segur que els seus destinataris estan molt contents!!!!:)

    ResponElimina